Global

Everything else. If you don't know where to post a topic, post it here.

Re: Global

Postby Ulmdorgr » Tue Mar 29, 2011 1:39 pm

4 people:
DanG
Eximius
nothim
RocketeerJim
Anything that I post is fictional and is purely part of my imagination. Do not attempt any of the activities described above.
Ulmdorgr

Postby DanG » Wed Mar 30, 2011 12:48 am

okay peeps. At least now i am prepared to grow them :)
I hope for nothing. I fear nothing. I am free.
-Nikos Kazantzakis

Use Your Cellphone Camera for Close-up/Macro Photography
DanG

Postby RocketeerJim » Fri Apr 15, 2011 8:04 pm

SORRY!! I've been away for awhle but now I'm back. Did anyone else miss me (I mean besides me, of course)?

I made some killer "5X" extract and some mustbeincredible "10X" from Sylvia's leaves the other day. One hit of the 5X and, the next thing I knew, I'd been wandering around the house for awhile and very much wanted to lie down. AWESOME!

Any how, I need to replenish my Paypal a bit through ebay CD sales and then I'm ready to go. So if you're still in for the minty purchase, let me know by PM.
Life is short and you only get one. It is yours so use it selfishly. Find your true path and follow it. Be true to your own convictions. And love each other.
RocketeerJim

Postby nothim » Sat Apr 16, 2011 1:31 pm

i already bought it from quite close actually! only one sprouted out of 60 seeds ---i ve got another batch on the way ---but i wait for a nicer weather forcast- it is still cold, and i reckon this was an impediment, for the seeds to emerge, i might be wrong though..., i used ga3 on them , and even with that , they seem to have a hard time -

and yes , how could i forget ---a message to my chasers---Bosh those beans and get involved mates!

http://www.youtube.com/watch?v=HsSthazK ... re=related chase this too 4:59-5:10
nothim

Postby nothim » Wed Apr 20, 2011 11:18 am

one huge onion, cut it and fry it in a pan together with 2-3 teaspoons of palm oil , salt , pepper, and whatever you fancy. let it roast til it is caramel.
ok, you are done.

just kiddin lol

ok, buy a coconut -the fruit -(do not use the coconut powder cause it is bad choise)--crack the nut , save the milk, cut the coconut flesh(core) in pieces the size of almonds and fry them in the pan together with the onion til golden. bon!
here comes the kick in part: no , it is not the beauty but it could do just for the flavor lol----ok, now you have to add fresh picked nettle , this , cut it as you cut the parsley for soup or whatever, so cut the nettle like that , but a bit bigger than parsley , separate the nettle into portions (how many you can grab with one hand -so that is a portion ---you need 3 or 4 portions for one person), ok, add one portion to the pan, mix it and stir it til it shrinks so you have enough room to add the second portion to the pan and so on- ok , after you have everything mixed and fine, stir til the water from the nettles is there no more and their size is fine to fit one portion or ' more ', add the milk from the coconut ( taste it first to see if it is ok ) now, you have to add to the pan no more than half a teaspoon of turmeric powder( it can get pretty expensive , not sure how is everywhere else, i only use it rarely) and stir, and add one hand of feta cheese too(small pieces-pea size).

ok, have this with a pan fried sardina ( do not add to much palm oil to the pan cause you gonna smoke the house badly- one tablespoon i think is acurate lol)
sorry -the measurments are not dead on, i only cook by feel (i see how much i need to add without measuring it--please translate if it is an english expression for that -i would appreciate)
nothim

Postby ethanhunt » Sun May 01, 2011 3:07 am

spread greenery and save the plant , it's the only way to protect the environment.. If I ever like is the fictional post which I am doing now here.
ethanhunt

Postby nothim » Sat May 21, 2011 8:27 am

Ripped article from Trilu lilu crocodilu! lol

De-aia ai liber arbitru, ca sa poti sa alegi chestii si sa fii responsabil. Ideea in viata asta nu e sa stai treaz. Tine-te de principiul asta si o sa te imbeti cu el. Stai treaz cand ar trebui sa fii praf si o sa te chinui vieti la rand de-acum incolo. Valabil si invers, valabil cu orice chestii pe care nu o faci cu tot sufletul; caci numai atunci esti pe placul lui Dumnezeu, cand actionezi fara umbra de regret, cand esti exact cum te-a lasat El pe lume. El ne-a lasat iarba, vin si psihedelice, mancare, petrol, arme, parjol, wikipedia, tigani, tigari, pe shiva, pe Allah si violenta. De la El vin toate si in El se duc.

Dar pentru ca tot vorbeam de psihedelice, ele or sa-ti arate minunile de care vorbeau sfintii tai vechi. Particule elementare pentru fizicieni, aur in cacat pentru alchimisti, infinitul pentru matematicieni si filosofi, gramezi de bani pentru boi, pizda pentru virgini. Psihedelicele or sa va lamureasca pe toti, la fel cum i-au lamurit si pe stramosii vostri, cei ce vorbeau cu zeii.

Dar nu-i musai. Cunostintele sunt peste tot, trebuie doar sa deschizi ochii, sa-ti pui intrebarea potrivita, sa le lasi sa te copleseasca, sa nu te mai opui, sa ramai cu gura cascata, sa te pravalesti like a holy rolling stone. Multe, dar nimic.
nothim

Postby Ulmdorgr » Sat May 21, 2011 12:15 pm

De-aia ai liber arbitru, ca sa poti sa alegi chestii si sa fii responsabil. Ideea in viata asta nu e sa stai treaz. Tine-te de principiul asta si o sa te imbeti cu el. Stai treaz cand ar trebui sa fii praf si o sa te chinui vieti la rand de-acum incolo. Valabil si invers, valabil cu orice chestii pe care nu o faci cu tot sufletul; caci numai atunci esti pe placul lui Dumnezeu, cand actionezi fara umbra de regret, cand esti exact cum te-a lasat El pe lume. El ne-a lasat iarba, vin si psihedelice, mancare, petrol, arme, parjol, wikipedia, tigani, tigari, pe shiva, pe Allah si violenta. De la El vin toate si in El se duc.

Dar pentru ca tot vorbeam de psihedelice, ele or sa-ti arate minunile de care vorbeau sfintii tai vechi. Particule elementare pentru fizicieni, aur in cacat pentru alchimisti, infinitul pentru matematicieni si filosofi, gramezi de bani pentru boi, pizda pentru virgini. Psihedelicele or sa va lamureasca pe toti, la fel cum i-au lamurit si pe stramosii vostri, cei ce vorbeau cu zeii.

Dar nu-i musai. Cunostintele sunt peste tot, trebuie doar sa deschizi ochii, sa-ti pui intrebarea potrivita, sa le lasi sa te copleseasca, sa nu te mai opui, sa ramai cu gura cascata, sa te pravalesti like a holy rolling stone. Multe, dar nimic.

Rough translation:
That's why you have free will, so you can choose to be responsible and stuff. The idea that life is not to stay awake. Keep up the principle of this and get drunk with him. Stay awake when you should be dust and you will suffer. Valid and vice versa, valid with any stuff you do not do it with all your heart, because only then you are like God (when you take action without a shadow of regret, when you're exactly as He left you on this world. He has left for us grass, wine, psychedelic, food, oil, weapons, scorched, wikipedia, gypsies, cigarettes, Shiva, Allah, and violence. From Him come all and into Him all are going, including the aforementioned.

But (because we were talking about psychedelics) for all the psychedelic talking, they're gonna show you the wonders of your old saints speaking. Elementary particle for physicists, the gold shit (although impossible) for alchemists, the infinite for mathematicians and philosophers, piles of money for capitalists, pussy for virgins. With psychedelics, people will be clear as they cleared our ancestors who spoke with the gods.

They are unnecessary. Knowledge is everywhere, but you have to open your eyes. Ask yourself the right question. Let them overwhelm you, stop resisting, withhold your yawns, you will fall like a holy rolling stone. We are many, but nothing.
Anything that I post is fictional and is purely part of my imagination. Do not attempt any of the activities described above.
Ulmdorgr

Postby nothim » Sat May 21, 2011 1:59 pm

ulmdy, thanks!

what is between brackets is closer to it , but maybe i was wrong and it got to be more englishable and where is the case please correct that.
cheers
nothim

Postby Ulmdorgr » Sat May 21, 2011 4:10 pm

I cleaned it up.
Ulmdorgr

Postby nothim » Sat May 21, 2011 7:31 pm

thanks .
nothim

Postby nothim » Mon May 23, 2011 12:12 am

it is not written by me but i am one who still suffer a lot because of that cruel reality

Scrisoare catre copii

Dragi copii,

Multi dintre voi aveti casele voastre. Parintii vostri va iubesc si se lupta sa aveti de toate. Casele in care locuiti sunt ale lor. Sunt cumparate cu banii lor. Bani munciti. Chiar daca parintii unora dintre voi platesc rate pentru aceste case in care locuiti, peste zece sau cincisprezece ani casele vor fi ale lor cu totul. Vor fi proprietatea parintilor vostri si dupa moartea lor vor fi proprietatea voastra. Sa fii proprietar inseamna sa ai ceva ce ai dobandit prin munca ta. Ceva ce ai cumparat cu bani munciti de tine.
In casele in care locuiti multi dintre voi aveti camerele voastre. Fiecare dintre voi isi aranjeaza camera cum vrea. Sau aproape cum vrea. Oricum, este camera voastra acolo unde sunt lucrurile voastre preferate, calculatorul, cartile, revistele, blugii, ciorapii, tricourile, secretele - da, mai ales secretele - castile, iPod-ul, jucarii din anii trecuti, papusi imbatranite, posterele cu formatia preferata, mazgalelile de pe perete, nenumarate urme si indicii ale prezentei si personalitatii voastre.

Chiar daca in mod tehnic aceasta camera, camera voastra, nu va apartine - nu aveti un act pe numele vostru care sa ateste ca voi sunteti propietarul camerei - prin felul in care ea este organizata si prin suma tuturor obiectelor care ii compun universul este a voastra pentru ca in mod sigur pe nimeni altcineva nu ar prea interesa continutul mult prea personal al camerei. Putem spune, deci, ca impreuna cu parintii vostri sunteti si voi proprietari.

Acum, hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Dar va rog sa-l faceti bine. Sa va implicati in acest exercitiu cu fiecare propozitie care va urma de acum inainte. Este o seara linistita de decembrie. Mama si tata sunt in bucatarie. Sora ta cea mica doarme. In sfarsit, a adormit asa ca in casa e un moment de liniste. Se aud vorbele soptite ale parintilor tai. Am sa continui la singular pentru ca experienta asta imaginativa trebuie sa fie a fiecaruia dintre voi, in mod singular.
Din cand in cand se aud hohotele infundate ale mamei. Tatal tau se prosteste in bucatarie. Gesticuleaza cu un pahar de vin in mana, se maimutareste si o face pe mama sa rada in hohotele astea retinute care ar putea s-o trezeasca pe sora ta cea mica. Inchizi usa. N-o sa vina nimeni, stii. Te abandonezi propriului tau univers. Este liniste. Intri pe net sa vezi ce fac ceilalti. Esti atat de sigur ca toata lumea in casa isi vede de treaba lui incat deschizi usor geamul. Aerul rece da buzna inauntru si aduce parca sarbatorile cu el. Iti aprinzi o tigara. Iti bate inima, dar ce poate fi mai tare decat sa fumezi a treia tigara dintr-al treilea pachet al vietii tale in casa cu parintii tai nefumatori. Prea tare, cum ai spune tu. Ai vrea sa-ti pui si castile pe urechi ca sa fie totul perfect. Dar asta ar insemna sa nu ii auzi pe ai tai daca vin.

Trei explozii asurzitoare tulbura linistea asta perfecta. Linistea in care nu se auzea decat bazaitul calculatorului si hohotele razlete ale mamei. Realizezi imediat ca doar sperietura te-a facut sa crezi ca sunt explozii si ca de fapt nu sunt nici la vecinul de deasupra, ci bufnituri in usa voastra de la intrare. Te repezi spre hol in acelasi timp cu tatal tau care intreaba cu o voce puternica: - Cine e?
In spatele lui, mama ta strange cu ambele maini clanta usii de la bucatarie pe care incearca s-o inchida incet ca si cand n-ar vrea sa deranjeze pe cineva. - Militia e, deschideti!!!! Tatal tau deschide usa. Un ofiter si doi soldati inarmati intra primii, apoi, doi civili care rostesc sec in timp ce soldatii atintesc armele catre voi urland sa nu va miscati: - Aveti trei ore sa impachetati. Casa asta se rechizitioneaza, de azi inainte apartine poporului.

Nu intelegi nimic, nu-ti vine sa crezi, ca prin vis il auzi pe tatal tau tipand, spune ceva, apoi il vezi jos la picioarele soldatilor cu gura plina de sange. Esti perplex, neputincios, nu poti sa te misti si realizezi intr-un tarziu ca o dara de lichid fierbinte se scurge pe partea interioara a copasei, catre gamba, spre calcai. Te cuprinde rusinea, caci frica te-a cuprins de mult. Nu stii cand ai ajuns in camera, sora ta cea mica plange, mama alearga prin toate casa, in hol sunt trei geamantane mari in care nu incape nimic si tu nu intelegi inca ce se intampla. Nu intelegi ca trebuie sa parasesti casa asta si ca tot ce este in ea nu-ti mai apartine, nu mai esti proprietar decat pe ceea ce poti cara cu tine in cele trei valize mari cascate in mijlocul holului.
Cei doi barbati imbracati civil fumeaza linistit la bucatarie in timp ce soldatii au inceput sa se plimbe prin casa, ba unul dintre ei intra peste tine in camera si iti smulge iPod-ul, il baga in buzunar, capul iti vajaie ingrozitor si privirea ti se intuneca, vezi ca printr-o sita, te-a pocnit pentru ca ai protestat.

Peste cateva ore casa ta este o amintire. Poti sa-ti imaginezi asta. Stai intr-o duba inchisa, ca o duba de marfa si nu stii incotro se indreapta. In dreapta ta e unul dintre soldati. In fata ta, pe o bancheta ingusta, mama plange si o tine in brate pe sora ta cea mica ale carei urlete ii fac pe soldati sa-si iasa din pepeni din cand in cand si sa strige: - Fa-o sa taca!!! Cauti cu speranta catre tatal tau care e plin de sange, sange inchegat si respira anevoios, aproape fonfait. Te uiti la el si vezi ca respiratia se indeseste ii curg mucii din nas, ii sterge cu manseta inrosita a unei camasi bej. Apoi, n-ai mai vazut asta niciodata pana acum, tatal tau izbucneste in plans si plange langa mama si langa sora ta, toti trei plang, iar tu inlemnesti de frica si ti se rupe sufletul pentru cei din fata ta si te intrebi unde merge duba asta.

Ai sa afli repede cand te vei trezi pe peronul garii intr-o imbulzeala de nedescris. Pe tatal tau il despart de tine, iar asta este un moment cand incepi si tu sa urli si sa-ti scuipi plamanii de durere si de frica pentru ca il iau cu adevarat de langa tine. Urli ca un nebun si vrei sa te smulgi dintre oamenii intre care ai fost inghesuit de un cordon lung de soldati care ii separa pe barbati de copii si femei. Te cuprinde disperarea si te agati de mama ta ca sa n-o pierzi si pe ea. Stati imbratisati si incercati sa-l mai prindeti cu privirea pe tata care e dus cu o alta multime de barbati. Urletele te sufoca si te sperie, te inghesui in tren impreuna cu alte femei si copii, e un vacarm, e un infern, nu e real ce se intampla, intrebarile zboara prin aer, nimeni nu accepta, nimeni nu intelege, femei lesina, femei isterice, femei doborate, indurerate, copii disperati, muti, priviri incapabile, o lumina slaba care se intinde ca o panza de paianjen peste toata padurea asta umana de FRICA.

Dragi copii ai anului 2011,
trenurile astea au plecat in multe directii. In 1940 bunicii si tatal meu au fugit din calea rusilor inspre Romania ca sa nu ajunga in acele trenuri care duceau spre Siberia. In anii cincizeci trenurile astea mergeau la Canal (Canalul Dunare Marea Neagra) sau la Gherla sau la Adjud sau la Pitesti.

Ce trebuie sa stiti este ca Partidul Comuniust Roman a luat proprietatile oamenilor. De multe ori s-a intamplat asa cum am descris eu mai sus. Pentru ca una din ideile comunismului era aceea ca totul este al poporului si ca cei care AVEAU si muncisera din greu ca sa AIBA trebuia sa dea totul celor care NU AVEAU. Doar ca in comunism s-a demonstrat ca cei care NU AVEAU au ramas la fel de saraci.

Intre 1947 si 1989 aproape nimeni nu mai avea in Romania ceea ce dobandise inainte de razboi. Oamenii au putut sa devina proprietari doar pe apartamente de bloc si masini Dacia. Casa Poporului se ridica, dragi copii, pe un cartier care a fost ras de pe fata pamantului.

In comunism nimeni nu mai avea voie sa aiba. Daca depaseai o anumita suma de bani intrai in vizorul Securitatii.

Ce sanse au avut romanii in general? Unii au fugit in munti si au incercat sa reziste de acolo impotriva Partidului Comunist Roman care le luase totul. Altii au crezut ca lucrurile nu pot merge atat de rau, au ramas si au ajuns la Canal sau in inchisorile comuniste. Cei mai multi au plecat capul si au trait in frica, saracie, foame si adeseori teroare. Timp de cincizeci de ani. Unii au colaborat cu Securitatea, altii nu.
Securitatea a fost institutia care a ajutat Partidul Comunist si pe Ceausescu sa tina tara sub teroare, sa priveze romanii de libertate si de toate drepturile care vin la pachet cu libertatea.

In 1989 Ceausescu si Partidul Comunist au cazut. Si atunci la Timisoara oamenii au spus: Nimeni din cei care au facut parte din Securitate si nici activistii comunisti sa nu poata sa participe la primele trei alegeri generale pentru ca ei au reprezentat RAUL cel mai mare in aceasta tara. Nu putem sa fim in continuare condusi de comunisti.

Dar, dragii mei copii, acesta propunere nu a trecut. Astfel, activistii comunisti si cei care au facut parte din Securitate au putut sa candideze la conducerea tarii noastre. Si din fosti ofiteri de Securitate ei au devenit afaceristi si politicieni. Timp de douazeci de ani.

Acum, copii, va rog sa-mi raspundeti la o intrebare simpla: cine credeti voi ca se afla in Parlamentul Romaniei, la putere si in partidele politice din Romania?

Copii, v-am scris aceasta scrisoare ca sa va ganditi putin. Sa stiti ca este un singur lucru pe care tehnologia, retelele sociale, presa sau televiziunile nu il pot face pentru noi. E un lucru pe care nici parintii, profesorii, bunicii sau prietenii nu-l pot face pentru noi. De fapt, nimeni in lume nu poate sa faca asta pentru noi: Nimeni nu poate sa gandeasca pentru noi.

Iar acum va invit sa va ganditi. Cu toate datele de mai sus credeti ca in aceasta tara schimbarea a fost reala, categorica, dramatica? Sau a fost schioapa, mascata, plapanda?

Si atunci cine sa inceapa schimbarea daca nu aceia care s-au nascut in libertate, dragi copii?

P.S. Ceea ce am scris eu mai sus nu e nici pe departe lamuritor in ceea ce priveste Comunismul in Romania si consecintele lui. Va sfatuiesc sa va intrebati parintii, sa cautati pe net, prin carti sau sa scotociti amintirile bunicilor.
Daca vrem sa aflam de ce traim rau in prezent trebuie sa mergem in trecut si gandindu-ne, incercand sa aflam ADEVARUL, poate vom intelege ce trebuie si pe cine trebuie SA SCHIMBAM!

Succes, copii.
nothim

Postby nothim » Mon May 23, 2011 1:05 am

other two , too!

Un sfat

Este foarte important sa va alegeti cu grija oamenii cu care plecati la drum. Va rog frumos sa va asigurati ca sunt oameni cu care impartasiti aceleasi idealuri si aspiratii. O sa va petreceti mare parte din timpul zilelor muncind cot la cot cu ei. Prin urmare e vital sa fiti pe aceeasi lungime de unda pentru ca daca atunci cand e bine diferentele dintre oameni sunt o disfonie acceptabila, la greu ele devin fracturi care nu pot fi recuperate.

E nevoie de o tonalitate comuna la care sa fie dispusi sa se acordeze toti membrii unei echipe. Daca banii nu inseamna un scop in sine pentru voi, ci sunt doar o consecinta a unei munci pasionale, feriti-va de zgarciti; daca sunteti dispusi sa munciti pana la epuizare pentru visele voastre, feriti-va de lenesi, ei n-au sa va inteleaga niciodata pentru ca disponibilitatea lor de a investi in orice e limitata de propria neputinta; daca aveti initiativa si entuziasm, feriti-va de fricosi si blazati.

Feriti-va de prosti mai mult decat orice. Si nu pentru ca prostii fac greseli, asta ar mai fi cum ar mai fi, greselile pot fi reparabile, ci pentru ca prostilor le lipeseste un singur lucru cu adevarat important: viziunea. Ei nu vad marea, ci valurile, nu vad painea, ci firimitura, cand se uita pe fereastra cred ca cerul e reprezentat doar de marginile ei, prostul nu-si imagineaza ce se intampla in stanga si in dreapta scenei, in culise, dincolo de arlechini. Savoir c'est prevoir spune francezul, dar sigur nu se refera la prosti. Cand porniti la drum cercetati-i bine pe cei care va vor fi alaturi. Drumurile frumoase sunt lungi si anevoioase.
----------------------------

Craciunul nu e...

Craciunul nu inseamna cadouri, daca asta inseamna nervi. Craciunul nu inseamna imbulzeala, ci mai degraba retragere. Craciunul nu e goana irezistibila de a fi in rand cu lumea care pune bucatele pe masa "ca asa-i traditia". Craciunul nu e traditie. Craciunul nu e ghiftuiala oarba, nu e napustire hulpava dupa ce ai postit. Craciunul nu e razboi in trafic pentru familie. Craciunul nu e familie daca familia zbarnaie de tensiuni nerostite. Craciunul nu e Mos Craciun in alb si rosu. Craciunul nu e colind cu orice pret, supracantat, la ore nepotrivite. Craciunul nu e o perioada in care "ne deschidem inima ca sa intre lumina sfanta". De ce ar fi inchis in restul anului? Craciunul nu e slogan dulceag sau vorbe mari. Craciunul nu e reamintirea valorilor morale lipsa. Craciunul nu e un program special la televizor. Si nici zambet fals nu e Craciunul. Craciunul nu e prilej de regret ca nu ai cu cine petrece sarbatorile. Craciunul nu e bilant. Craciunul nu e lumina electrica in exces sau bradul pe care te-ai luptat sa-l aduci acasa ca un erou modern. Craciunul nu e lupta. Craciunul nu e promotie. Nu-l gasesti pe rafturile care urla ca e Craciunul. Nu e cozonac, caltabos, toba, sorici sau vin rosu. Craciunul nu e ilustrata si nici fericire tampa impachetata in spoturi publicitare cu reni si Mos Craciuni pentru diferite nise. Craciunul nu e nimic din toate astea. Nu e drum'n base, nici popcorn sau clubbing. Craciunul nu e discoteca si nici fantezie sexuala de iarna. Craciunul nu e bere. Craciunul nu e nimic din tot zgomotul asta surd si disonant ca o orchestra mondiala care se acordeaza la nesfarsit fara sa mai inceapa sa cante. N-are niciun rost asa. Nu e despre asta. Nu pentru mine. Mi-o spun in fiecare an, incercand cu disperare sa inot spre marginile vartejului care ma trage la fund unde in malul vascos zac resturi de sarmale, conserve, reprosuri, un fel de mazga sufleteasca, o inertie vesteda.

Craciunul e altceva. Craciunul este momentul in care s-a schimbat TOTUL. Craciunul e momentul in care Oamenii au descoperit Speranta prin Iubire. Vorbe mari, nu? Da de unde, vorbe prea mici plutind pe Marea Moarta. Dar, pentru ca vorbele astea mici care plutesc in deriva sa ajunga la destinatie si sa umfle panzele celor care mai au curajul sa navigheze, e nevoie sa sarbatorim Craciunul. Pentru EL. Pentru tot ce ne da in fiecare zi. Pentru tot ce uitam sa-i inapoiem.

As fi vrut sa inchei altfel. De fapt, Craciunul nu e nici macar ce am scris eu aici. Nu poti scrie despre Craciun in mijlocul Marii Moarte.
nothim

Postby nothim » Mon May 23, 2011 7:15 am

kristen, will you help me translate that ?
nothim

Postby nothim » Wed May 25, 2011 10:04 am

nothim

PreviousNext

Return to General Discussion